torsdag 30 september 2010

Packar min nya ryggsäck...

Den här veckan flög verkligen förbi och imorgon är det fredag igen! Det har väl egentligen inte hänt något särskilt de senaste dagarna mer än att vi har fått tillbaka förra veckans tentor (det är annat är juridicums rättningstakt det!) och det visade sig att jag överlevde dem helt OK som tur var.

Förutom det har jag blivit bestulen på min cykel. Jag hade låst fast den i en stolpe med ett blocklås och ändå är det någon som tycker det är mödan värt att sno min skrothög. Det var inget stort värde i att bli av med den, men jag är så beroende av den så det var jobbigt. Har tvingats gå tillbaka i tiden och åka buss den här veckan, vilket tar en sån himla tid! Som tur var "bakade" min roomie Rakel cookies som vi tröståt :)

Imorgon ska jag, Christian (dansken), Camille och Vincent (fransmännen) iväg på Crocodile Dundee-äventyr! Vi har varit på Walmart och inhandlat följande; tält, liggunderlag, filtar, plasthammare, ficklampa, gummistövlar, proviant samt ryggsäckar. Nu håller jag på att packa ner allt och jag ska berätta mer på lördag om vi överlever...

Mmm choklad och nöt cookies!

1 kommentar: