söndag 12 september 2010

Weekend

Nu börjar helgen här lida mot sitt slut. I fredags beställde jag och Christoffer (efter mycket om och men med pizzaföretaget) home delivery pizza (XL-size haha) och sen gick vi över till fransmännen och hängde lite. De bor i en riktigt bra lägenhet, så det är nästan att de slår oss! Men jag trivs bra på Sterling i alla fall.

Lördagen bjöd på plugg och sen "black light" party på Magnolian med de andra utbytesstudenterna. Alltid kul att träffa de andra och nu när jag har en cykel är det mycket lättare att vara lite spontan också. Jag cyklade hem med tyska Charlotte som är den enda som också bor på Sterling, det var trevligt! Vi ska försöka börja hänga lite vid poolen tillsammans när tentaperioden är över :)

Idag cyklade jag till Target och köpte pyssel-material samt framkallade lite foton på nära&kära. Det blev jättefint och känns mycket mer hemtrevligt! Nu är det dags att fortsätta plugga the Articles of the Confederation and the Constitution of U.S...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar