onsdag 1 september 2010

Musikvänligt gym

Nu har jag tränat för första gången under min vistelse här i Tampa. Det finns ett stort Recreation Center på Campus, men jag valde faktiskt att bara gå ner till gymmet där jag bor och köra lite på crosstrainern. Till min stora förtjusning fanns det en Ipodladdare på varje maskin, så jag kan från och med nu säga farväl till alla gånger Ipoden tar slut på batteri när man är på slutspurten! Perfekt, och verkligen ett tips för F&S :)

Min frukost består ganska dagligen av wasaknäcke (som jag hittat i en affär här!) och cream cheese. När mina roommates såg knäckebrödet i morse frågade de först vad det var, sen om jag tagit med det från Sverige, och slutligen konstaterade de med en förskräckt blick att det såg ut som det man äter i fängelset... Jag är i alla fall nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar