fredag 17 september 2010

Massa choklad

Veckan gick snabbt förbi och det har inte hänt mycket mer än att jag har varit i skolan och sen försökt plugga så mycket som möjligt. Nästa vecka har jag fyra tentor och just nu råder panik här borta i Tampa. För att klara av pressen och vara motståndskraftig till alla roliga aktiviteter som sker runt omkring mig har jag tagit till choklad-vapnet, och det går åt mycket av den varan!

Lite exempel på vad jag försöker motstå; utgång i Ybor city igår, poolparty x 2 idag, Bush Gardens imorgon och stranden på söndag. Det är verkligen synd om mig!! ;P Men nästa helg ska jag ta igen allt tusenfalt. Nu är det dock dags att återvända till den mörka sidan...

Jag och Christoffer tog dock tillfället i akt till free lunch på poolparty 1 idag!

1 kommentar:

  1. Redan 4 tentor! Herregud! Och mina kurser har inte ens börjat, men på måndag tar väl min fritid slut också...

    SvaraRadera