torsdag 23 september 2010

(3/4) but this one goes to Lotta, Anna och Hanna

Idag var en lång dag som började med en lektion i min mördar-kurs som jag har tenta i på fredag. Därefter veckans tenta nummer två, i kriminologi. Det var en riktigt klurig tenta, men det kunde jag räkna ut eftersom den professorn älskar att köra med oss. Har faktiskt ingen känsla alls för hur den gick, men det lär jag ju bli varse om nästa vecka... Efter tentan bar det av till biblioteket där fyra timmars råplugg väntade inför veckans tredje tenta, i affärsrätt, som avklarades mellan kl 18-21 ikväll.

Efter sista tentan begav jag och franska Camille oss till Marshall Student Center, där Sex And The City 2 skulle visas utomhus på storbildsskärm. Riktigt mysigt att sitta ute i den varma sommarnatten med bra underhållning och free popcorn! Måste säga att filmen var mycket bättre nu än första gången. När jag såg Carrie, Charlotte, Miranda och Samantha fick det mig genast att tänka på mina underbara vänner där hemma; Lotta, Anna (vår allas Lillen!) och Hanna. Som jag saknar er tjejer, ni är de bästa, forever and ever <3

Jag <3 Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar