söndag 19 september 2010

Ny hårfärg!

Så, vad hände den här helgen egentligen? Ja, inte mycket. Jag har mestadels suttit klistrad vid mina böcker inför mitt tentamaraton nästa vecka. Första tentan på tisdag, två på onsdag och sen the Grand Finale på fredag! Fy tusan säger jag bara. Jag är inte ens redo för hälften och idag är det söndag, tiden går alldeles för fort.

Förra helgen var den stora höjdpunkten min cykeltur till Target för lite helgshopping, idag toppade jag det med konkurrenten Walmart. Jag hittade en hel del saker som jag saknat, bl a en el-tandborste (så nu blir mamma glad!). Sen köpte jag även hårfärg och har nu ägnat en stund åt detta projekt. Det var dags att göra sig av med sommarslingorna och återföra lite ordning i tillvaron igen. Resultatet blev lite mörkare än min riktiga färg, men jag får ändå lov att säga att det blev lyckat!

Nu tillbaka till International Human Rights... Längtar tills detta elände är över!

1 kommentar:

  1. Lika fin som alltid! Lycka till med tentaplugget, det kommer gå super! KRAMAR Emma

    SvaraRadera