måndag 30 maj 2011

Universal Studios Hollywood

Inatt åkte Myriel hem till tyskland, så idag har jag på egen hand besökt Universal Studios Hollywood. Det var superroligt och jag lyckades underhålla mig själv hur bra som helst med alla attraktioner! Jag har blivit skrämd så jag hoppat högt i luften av hajar och mumier, helt genomblöt av dinosaurieslem och skrattat så att jag fick ont i magen åt Hollywood-djurens fantastiska bedrifter :) Nästan bäst av allt är att jag har fått sett Wisteria Lane från Desperate Housewife - så coolt!

Smart som jag var uppgraderade jag min biljett till en Front of Line-biljett, vilket jag helt klart rekommenderar. På så sätt slipper man allt tråkigt köande till varje attraktion och det var värt de extra pengarna. Idag är det dessutom en röd dag i USA, Memorial Day, så det var fullproppat med folk.

Det här var en bra avslutning på min tre veckor långa resa på västkusten. Jag har haft en jättebra resa, trots allt oväder i början. Faktum är att det var tack vare det dåliga vädret som vår grupp kom varandra så nära och fick en väldigt fin sammanhållning resten av resan. Under de här veckorna har jag upplevt så mycket; nya städer, vacker natur och en massa roliga aktiviteter och utflykter som jag kommer att minnas för livet.

Imorgon åker jag tillbaka till Tampa och då väntar två veckors sol och bad semester med världens bästa Lill-Anna och Lotta - kan knappt vänta längre tills jag får se er tjejer igen! <3

Universal Studios!
Brie :)
Susan :)
Gaby :)
Lynette :)
Terminator 2 - wrooooom!

1 kommentar:

  1. Jag vill också hälsa på hos Brie & Co!!!!!

    SvaraRadera