torsdag 5 maj 2011

SOMMARLOV!!

Idag var jag verkligen uppe med tuppen och promenerade bokstavligen till min sista tenta i soluppgången. Det var vackert, men ännu bättre var det att komma hem därifrån för nu väntar fyra månaders SOMMARLOV på mig!! Det känns så skönt att ha skrivit min sista tenta på University of South Florida och nu får vi bara hoppas att jag har haft lika bra flyt den här veckan som Tampa Bay Lightning som mirakulöst har tagit sig till semifinal i Stanley Cup (NHL)! Verkligen superlyxigt med en så lång ledighet nu också och redan om sex dagar beger jag mig iväg på nya äventyr :) Nu ska jag dock sova, för det har varit lite för lite av den varan de senaste två veckorna.

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med sommarlov! :) Strax under en månad kvar innan det blir ledigt för mig.. Njut av ledigheten nu!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig känsla!!!!

    SvaraRadera