tisdag 10 maj 2011

American Gold Rush

Nu börjar det dra ihop sig inför mitt sista stora äventyr här borta. Imorgon bitti ger jag mig iväg till västkusten, med start San Fransisco, där jag ska befinna mig under de kommande tre veckorna.

De första dagarna i SF är jag på egen hand och ska turista runt. Förutseende som jag är köpte jag min biljett till Alcatraz redan för flera månader sen... På söndag möter jag upp med resten av resenärerna som anmält sig till samma gruppresa som jag, och sen på måndag beger vi oss mot alla nationalparker och sevärdheter i Californien, Nevada, Utah och Arizon.

Avslutningsvis hamnar i Los Angeles där jag kommer spendera några dagar till på egen hand (eller med nyfunna vänner?) innan jag återvänder till Tampa. Jag ska försöka att uppdatera er så gott det går under vägen i mån av internettillgång, men jag är säker på att det kommer att bli en helt fantastisk resa!

Här är vår route!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar