torsdag 26 maj 2011

Heli flight över Grand Canyon

Efter en rejäl dos med cowboys begav vi oss i tisdags mot Grand Canyon! På vägen dit stannade vi vid Antelope Canyon som är en riktigt häftig underjordisk bergkreation formad av pressad sand.

Sen kom vi fram till Grand Canyon där vi nu har spenderat de två senaste dagarna med solned-och soluppgångar samt en helt otrolig 45-minuters helikopter tur över hela Grand Canoyn från North till South Rim. Det var så sjukt kul och helt fantastiskt häftigt - helt klart en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv!!!

Nu Vegas...

Antelope Canyon!
Heli Flight över Grand Canyon :D


Vår guide Brian och jag

Vegas Baby!!!

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt! Jag förväntar mig att du tar med mig på en tur när du kommer tillbaka och det snart, men tills dess, njuuuut!

    SvaraRadera