tisdag 24 maj 2011

Cowboy Ranch vid Lake Powell

Igår eftermiddag kom vi fram till Lake Powell där vi togs emot med öppna armar av Paria Canyon Guest Ranch! Det är full gång i Cowboysen här och jag har varit helt lycklig och på G de senaste 24 timmarna :) Först gav vi oss ut på en vilda västern ridtur med de fantastiska bergen som utsikt. Min häst hette Gunny och var helt svart och SÅ fin. Tack Anna Lind för att du har förberett mig för det här under alla år, för det var helt underbart härligt och vilken frihet att bara "rida" ut i lugnet! Det var dock ingen "engelsk ridning" som gällde, utan riktig Cowboy style, haha!

När vi kom tillbaka stod långborden dukade och grillarna var i full gång. Vi bjöds på en förstklassig Cowboy-middag som var mycket god och uppskattad! Sen blev det ladufest med linedance och full håll-i-gång tills vi inte orkade stå på benen längre och var tvungna att lägga oss för att sova ute i vårat gästhus :)

Det här är helt klart min bästa high light från resan så här långt! Jag ÄLSKAR cowboys - dom är så coola :D

Hela gänget påväg och närmast vår Cowboy :)
Gunny och jag :)


Han var SÅ söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar