söndag 28 november 2010

Julkänsla

Igår bjöd de danska tjejerna in till ett danskt julbord. Det var supergott och kändes som om man var hemma för ett par timmar. Danskarnas julmat är i stort sett samma som vår, men vår är förstås lite bättre :) Vi hade en jätterolig kväll och lekte bland annat en superkul julklappslek som jag ska komma ihåg tills jag kommer hem! Oj vad vi skrattade!!

Idag är det första advent och dagen till ära ska jag julfika lite till Desperate Housewifes ikväll. Hittade ett och annat på IKEA så jag är fullt utrustad för en jul här i Florida nu!

Hela gänget samlat runt långbordet!
Julklappsfight! :D
Melánie och jag :)

2 kommentarer:

  1. Kan inte hitta nåt nytt avsnitt av Desperate Housewives! Vad händer på tvn där borta i USA? Förra veckan var det ju varken Gossip eller DH :(

    SvaraRadera
  2. Jag vet, det var repris nu igen..suck. Tror det är för att det är Thanksgiving-uppehåll. Håller tummarna för nytt Gossip ikväll!

    SvaraRadera