torsdag 18 november 2010

Påväg mot green card?

Efter att ha stått på driving rangen med golfkursen i 12 veckor hade vår klass äntligen kvalificerat för nästa steg; idag fick vi gå ut på greenen och träna putting istället... Det liknade minigolf och principen var enkel - ner med bollen i hålet. Kan tyckas simpelt, men det blev en hel del bollar kors och tvärs. Hur som helst kul att pröva något nytt :) Jag har bara två golflektioner kvar den här terminen, tror dock att jag kommer att fortsätta med Golf II till våren, min full swing är nämligen långt ifrån fulländad...

Imorgon har jag tenta i konstitutionell rätt igen, suck. Efter tentan ska jag åka och handla massor med mat för på lördag kommer min syster (Caroline) med familj och då ska jag laga middag åt dem och mina roommates & Co. Det ska bli så kul att träffa lilla Oscar igen - han kan prata nu!

1 kommentar:

  1. Du är säkert redan bättre än vad jag är! :) (Det säger kanske inte så mycket iofs då jag antagligen knappt kan spela längre..)

    SvaraRadera