söndag 5 december 2010

Bye bye exchange students...

En vecka till utan internet och därmed inga uppdateringar, men nu har IT-killen varit här och sett till att jag kan få kontakt med omvärlden igen!

Efter mitt uppsatsmaraton i onsdags kväll när min 15-sidors uppsats i International Human Rights skulle produceras så har dagarna ägnats åt roligheter och avsked.

I torsdags var hela utbytesgänget ute i downtown på Prana och slog klackarna i taket och sen i fredags hade vi det officiella avskedspartyt. Vi hade hyrt en partybuss som körde runt oss under natten, det började med ett strandstopp och avslutades med ett Mc Donalds-besök!

Det var två riktigt roliga dagar och nu har jag sagt hej då till alla utbytesstudenter som jag lärt känna under den här terminen eftersom att i princip ALLA åker hem nu till jul. Vi är väldigt få som stannar till vårterminen, men det kommer ju flera...

Inne i vår partybuss!
Hela gänget på stranden :)

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att alla åker hem! Här är det tvärt om, nästan alla stannar en termin till, iaf av de jag känner :)

    SvaraRadera