fredag 20 augusti 2010

Bulls Club tonight!

Idag var första dagen som var helt ledig här i Tampa. Jag ägnade morgonen åt att sova ut ordentligt och sen fortsatte jag att vila vid poolen. Det börjar bli dags att jobba bort kafferast-brännan från Sverige nu :) Solen är stark så jag låg mest i poolen, som säkert är 28 c så man känner knappt när man går i. Nice!!

Mot eftermiddagen åkte vi med the Bull Runner till Alumni Center på Campus där det var välkomstmottagning för alla internationella studenter med tal och återigen free food. Det är det sistnämnda alla utbytesstudenter går dit för, egentligen ;)

Därefter spelade vi, galet nog, en liten basketmatch på en av skolans planer. Det var riktigt kul och det var långt i från den sista under det här året! Dock alldeles för varmt för fysiska aktiviteter mitt på dagen så det får bli mer mot kvällen nästa gång.
 
Ikväll ska vi utforska the Bulls Club som jag har stora förväntningar på. Är sugen på lite riktigt partaj!
 
Vår pool från min solstol
The Bull Runner som går genom hela Campus
Christoffer och fransmännen på välkomstmottagningen
Time for bastketball!
Danskarna andas ut i skuggan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar