torsdag 21 oktober 2010

Solsken över Tampa

Glöm vad jag skrev för några veckor sedan när jag spekulerade i om man skulle behöva gå i tjocktröja och jeans snart och att det började bli lite "kallt" här. Orkansäsongen innehöll några dagar med smådugg, en dag med hällregn och sen lite kyligare vindar...men det är som bortblåst nu :)

Idag när jag gick hem från skolan vid halv sex-tiden var luften varm (28 c) och kvällssolen sken mig rakt i ansiktet och värmde upp hela min kropp. Det är så underbart att gå i kortärmat och shorts i slutet av Oktober. Jag älskar det här!

2 kommentarer:

  1. Hej.Jag tycker det låter som du har det jättebra, har varit inne och läst, mycke roligt gör ni jättefina kort och se på.Har fullt upp och läsa din Emmas Annas blogg,är lite avis för här är det snö nu.KRAM PÅ DIG

    ANNELIE Från Dalsland

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad roligt att du hänger med på bloggarna :) Hoppas allt är bra i Dalsland och hälsa familjen så gott! Kram C

    SvaraRadera