söndag 10 oktober 2010

Shopping!

Min och Camilles tur till den stora gallerian International Plaza var en perfekt lördagsaktivitet! Det var hur stort som helst och där fanns allt från Zara till Channel. På ovanvåningen fanns dessutom en stor "restaurang värld" med mat och desserter från alla världens hörn. Efter några intensiva shoppingtimmar begav vi oss tillbaka till Campus för att ladda om inför kvällen.

Kvällen spenderades på Jackson's som ligger på Harbour Island, precis vid vattnet. Hur vackert som helst! Det var det bästa stället som vi har varit på hittills och jag hade en jätteroligt kväll. Det fanns massa olika dansgolv med allt från house till "spansk rummet", haha.

Idag gjorde jag det stora rycket som jag förträngt så länge och åkte och handlade mat. Nu har jag bunkrat upp för ytterligare en tre veckors period. Helgen avslutades sedan med vår nya tradition med taco-night och Desperate Housewifes hos franskarna!

International Plaza
Icke CSN-budget..
Tyska Charlotte, danskarna Maria&Tine och jag på Jackson's
Utsikt över Harbour Island från Jackson's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar