fredag 29 april 2011

Sköna fredag

Idag var en sån där dag när man bara skulle skämma bort sig själv. Det hela började med ett besök hos frissan där vi drog till med en inpackning för mitt stackars soltorkade hår. Frissören var jätterolig och jag tror aldrig att jag har skrattat så på ett frisörbesök förr. Det var en riktig svart "dam" och hon babblade i ett streck, inte ens jag kunde få en syl i vädret haha. Nu vet jag i alla fall allt om förhållanden (särskillt hennes) och har fått mig ett "gott" råd "You need to find a man who loves you more than you love him, otherwise he'll treat you like crap girl, do you hear me?" Haha...jag säger då det.

Sen shoppade jag loss, men nu är jag hemma igen. Efter lite Ben&Jerry glass ska jag gå till Camille och så ska vi titta på lite sändningar ifrån det kungliga bröllopet! Girly girly :)

Dem är söta tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar