torsdag 28 april 2011

The final(s) countdown...

Idag hade jag mina sista lektioner här på USF, så nu återstår bara alla final exams med start lördag. Därefter måndag, onsdag och torsdag och sen är det SOMMARLOV!!! Jag kan inte förstå hur fort den här terminen nu har gått förbi, och ännu mer, vad hände med det här året. Snart är jag hemma i Uppsala igen, men först väntar lite flera äventyr!

Jag har förresten glömt berätta av våra kattungar Bumper och Rasie (en blandning av Rakel och Josie) fick lämna oss efter bara en vecka då 4050 Lofts kom på oss med att ha husdjur, vilket man inte får enligt hyreskontraktet. Jag hade redan försökt förklara det för mina roommates (jurist som jag är...) men de var tvungna att få en straffavgift på 600 $ innan det gick fram... jaja jag hade redan avskrivit mig ansvaret, så ingen skada skedd ;)

Min nya favorit i sängen istället för kattungarna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar