onsdag 6 april 2011

Oflyt

Idag har varit den längsta dagen på länge och inget har gått min väg. Från första sekunden när jag vaknade imorse har det bara varit konstant stress med panikplugg, två tentor och sen hem äta, städa, packa, duscha - full fart.

När jag äntligen börjar bli lite klar runt 23-tiden och ser fram emot att äntligen få sova, då min huvudvärk som jag har haft hela dagen började bli olidlig, så går brandlarmet! Jippie... Det här är nog fjärde gången det går i vår byggnad och återigen är det bara falsklarm såklart, MEN det pågick i över en timme innan någon ansvarig kom och stängde av det!?!?!

Så, nu sitter jag här och det är 2½ timme kvar tills jag måste gå upp för att jag ska bli hämtad till flygplatsen. Jag tror det kommer bli en härlig 7-timmars resa imorgon... vi hörs igen nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Skickar en stor puss till dig! <3 ha en trevlig resa!!

    SvaraRadera