fredag 4 mars 2011

Ny månad, nya tag

Det är helt otroligt hur tiden flyger förbi här borta. När jag kom hit i augusti kändes min ett-års-visit som ett långt projekt, men nu känns det som att jag knappt har hunnit landa och så har det redan gått snart sju månader. Det betyder att det återstår nästan exakt två månader kvar i skolan (varav en vecka är Spring Break!) och sen har jag en och en halv månads resande och latande i solen som väntar mig :)

Sen det sista inlägget har det varit lite upp-och-ner, men jag har i alla fall insett att jag har världens finaste vänner som betyder mer för mig än något annat på jorden. Och så som Lillen sa, efter regn kommer solsken, och nu är det en ny månad med nya tag.

I onsdags hade jag en skön dag med mig själv som innehöll shopping och besök hos frissan, därefter var jag ute med de andra på Acrop. Det var minst sagt en händelserik kväll, men det bästa var nog ett roligt återseende med danska Maria, som är här på besök igen.

Mina fina roommates!

Det var kul att få prata svenska med Maria igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar