lördag 5 mars 2011

Disney's Hollywood Studios!

Idag har jag, Emilie, Camille och Ben varit i Orlando på en av de fyra världarna i Walt Disney World; Disney's Hollywood Studios! Det har varit en intensiv och superrolig dag fylld med mycket skratt. Vi har tagit del av allt ifrån lilla sjöjungfrun till Indiana Jones. Det sistnämnda var en riktigt häftig stunt-upplevelse och det kändes som att vara mitt inne i en riktigt filminspelning - mycket imponerande!

Är nu stolt ägare av ett Florida Resident Pass till Walt Disney World och har därför ytterligare besök att utnyttja. Eftersom att jag redan har varit i Magic Kingdom, så återstår bara Epcot och Animal Kingdom, men jag tror att jag byter ut den sistnämnda mot ytterligare ett besök i huvudparken (Magic Kingdom), det är trots allt där "dreams come true". JAG ÄLSKAR DISNEY och blir verkligen som ett barn igen när jag är där <3


Camille, Ben, Emilie och jag
Indiana Jones har varit framme..!
Toy Story! Fick många priser på årets Oscarsgala :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar