lördag 22 januari 2011

TACK!

Igår firades min 23-årsdag här i Tampa! Först tänkte jag att det skulle kännas lite tråkigt att inte vara hemma en dag som denna, men det visade sig att jag hade helt fel. Detta tack vare alla fina kort och presenter som skickats hit och långväga blommogram och telefonsamtal, för att inte tala om de typ 70 grattis-meddelandena som nästan tog kol på min facebook! Sist men inte minst; mina fantastisk söta roommates Josie, Rakel och Courtney!

Dagen spenderades mestadels framför Skype med nära&kära och sen på kvällen kom alla gästerna hit. Lägenheten var helt full och jag tror säkert att vi var nästan 40-50 pers här inne. Det var full rulle och mina roommates hade köpt en jättefin tårta till mig och det sjöngs och firades med pompa och ståt! Därefter gick vi vidare till Bulls Club där kvällen avslutades med ännu mer partaj.

Det var jätteroligt och jag är så glad att så många engagerade sig i min dag, nästan så att man blir lite rörd. TACK <3

Världens bästa roommates!
Min fina cookie-tårta!
Och de fantastiska blommorna - Tack <3

1 kommentar: