söndag 23 januari 2011

Beauty and the Beast

Igår var en relativt lugn dag här i Tampa som avslutades med middag med mina roomies och sen gick vi på bio och såg No Strings Attached som hade premiär här i USA på fredagen. Det var mycket underhållande och en väldigt passande aktivitet efter fredagens vilda firande.

Idag var jag och Camille på musikal, Beauty and the Beast, inne i downtown. Den var (såklart) helt fantastiskt bra och musiken, dansen och alla fina kläder gjorde att man kände Disneys magi. Det här var den fjärde musikalen under min USA-vistelse och jag älskar verkligen Broadway-uppsättningarna.

Efter musikalen åkte vi hem till mig och lagade tacos innan det var dags för den traditionella DH-söndagen. Det här har varit en mycket bra födelsedagshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar