söndag 9 januari 2011

Söndag = DH

Igår var det välkomstpartaj för USF-studenter på Acropolis och jag gick dit med mina tre roommates. Det var ganska kul även om jag var trött, och väl på plats mötte jag även några av de få från höstens internationella gäng som också stannar ett helt år. Vi har dock fått e-mails till alla nya studenter som kommit, så vi ska försöka event-terrorisera dem lite på facebook tills de tar sitt förnuft till fånga och ansluter sig till oss...

Idag är det sista dagen på mitt långa jullov och eftersom det är söndag spenderades den avslutningsvis med desperate housewifes hemma hos fransmännen. Jag och Camille lagade tacos, så nu känner jag mig redo inför morgondagen när de nya kurserna ska börja introduceras!

Jag och min roommate Courtney på Acrop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar