lördag 18 juni 2011

Sista dagen i Tampa!

Efter att jag packat ihop alla mina saker, vilket tog en mindre evighet, och städat mitt rum åkte jag till Camille. (Ingen lång resa eftersom att vi bor bredvid varandra...) Sen åkte jag, Camille, Vincent och en av Vincents vänner som var på besök till stranden för att njuta en sista gång av de varma vågorna och den härligt vita sanden! Det var en riktigt härlig dag som jag och Camille sen avslutade med att gå ut och äta på en av våra favoritrestauranger och sen ett biobesök; Midnight in Paris. Jag tror mitt nästa resmål får bli Frankrike nu :)

Nu är det läggdags och om några timmar är det dags för mig att köra till flygplatsen och avsluta det här härliga äventyret. Godnatt.

Uppdukat för lunch!
Jag kommer att sakna mina fransmän :(
Mycket bra avslutning! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar