torsdag 16 juni 2011

Den sista måltiden...

De två senaste dagarna sen tjejerna åkte hem har ägnats åt evigt packande och packande, men jag har också hunnit med ett besök hos frissan som resulterade i en lite mer somrig look och en sista shoppingrunda innan hemfärd!

Idag är det exakt tio månader sen jag kom in svettig och dödstrött genom dörren till vår lägenhet och träffade mina roommates för första gången efter att ha flugit i 24 timmar. Nu sitter jag här i mitt rum, som börjar kännas väldigt tomt, och gör mig redo för att sova sista natten här. Imorgon lämnar jag nycklarna på kontoret och flyttar över till Camille, där jag spenderar min sista natt i USA!

Det känns lite tråkigt att lämna den här lägenheten nu som jag har blivit så van vid och som känns som "hemma" varje gång jag varit borta ett tag. Ännu tråkigare är det att säga hejdå till mina söta roommates. Jag kommer faktiskt att sakna att lyssna på deras skrik och gap om nätterna och att rensa upp i köket efter mina små bebisar, hihi. Ikväll hade vi vår sista middag ihop och det blev såklart en mysig Taconight med många kramar och goda skratt! Bye bye girls and 4050 Lofts...

Taconight med tjejerna!
Ben&Jerry's är världens godaste glass!!!
Smygfoto på min nya hårfärg :)
<3<3<3

En liten avskedspresent från Sverige :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar